عشق




















Blog . Profile . Archive . Email  


عشق بی پایان

هرکسی لبخندی از خداست، تو زیبا ترین لبخند خدایی

به نگاهت بگو ببــــــارد بر من...
کویر قلب من تشـــــنه نگاه پر طراوت تـــــوست...!
ببــــــــار بر من!                             Picture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/                       

می آیی ... می روی ... و فقط یک سلام ... و گاهی یک خداحافظی
نه ... این انصاف نیست ...
من و یک دنیا عشق .... تو و یک دنیا بی تفاوتی ....

c6ttejebl7tngc0oxru.jpg                                                                 ساز چشمانم
کوک لبانت را می طلبد
و تو
دلهره های مرا
هیچ میکنی
مثل تمام قصه هایی
که در کودکیم جا ماند

بی قرار

 

                                                                                                                                                                                            هوای شهر... آلوده یا پاک...
فرقی نمی کند...
من پر از هوای توام...!

         Picture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/     

كاش امشب عاشقی هم پا می گرفت
تشنگی هم طعم دریا می گرفت
كاش امشب كوچه های منتظر
یك سلام گرم از ما می گرفت
این سكوت تلخ . دنیای من است
... كاش دستت . دست دنیا میگرفت
آسمان ابری ترین اندوه را
از دل سنگین شبها می گرفت
پنجره دلتنگ چشمی آشناست
كاش می شد عاشقی پا می گرفت

                                                                                                   zkayolbwixboyk0kkh5u.jpg                                           دلـــم

ترس بــرش داشتهـ

نکند آخر قصه بیاید و

مـــآ
 مال هم نبا شـــیم؟                                     reqbkulkrrbgxh2yhy.jpg
                                                                                                                   

عقل گفت :
به مسافر دل بستن خطاست...
دل گفت:
همه رفتنی اند...                                                                                                                                                                          
گاهی فقط یک تشابه اسم برای چند لحظه
باعث میشه دقیقا احساس کنی
که قلب داره از تو سینه ات کنده میشه !!


نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت11:22---13 بهمن 1390
سلااااااام جیگر

واااااای عکسا خیلی ماه بودن من عاشق عکسای اینطوریم پاسخ:غزاله جون خودم اهنگشو ندارم ولی اگه گیرش اوردم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,ساعت 21:37 توسط zahra.reyhaneh| |


Power By: LoxBlog.Com